Week 14:

7 december 2021 - Zoetermeer, Nederland

Hola!

Zondag: Vandaag gaan we redelijk op tijd weer uit de veren. We willen namelijk vandaag heel Sevilla gezien hebben. We beginnen met een ontbijtje bij het hostel. Deze was niet heel uitgebreid dus hebben ook nog lekker een koffie en gebakje gehaald bij de Starbucks. We gaan wandelen op de metropool parasol en kijken daar een korte film over Sevilla. Het uitzicht is super mooi! Verder lopen we nog een rondje door de stad en over plaza de España. We hadden voor vandaag tickets voor het aquarium dus hier zijn we vandaag ook heen geweest. Erg leuk om weer een keer in een aquarium te zijn! We eten iets bij een restaurantje en gaan al op tijd  richting de trein. We willen namelijk deze absoluut niet missen omdat we morgen gewoon weer naar stage moeten. De trein vertrekt om 22:00. Dus we gaan nog even een uurtje bij de macdonalds koffie drinken.

maandag: vandaag niet echt een bijzonder dagje. De kinderen maken samen met raquel en Serena familie poppetjes. Ik let ondertussen op de andere kinderen die aan het spelen waren.

dinsdag: vandaag bespreken we in de Assembly familie. We gebruiken de poppetjes die gister zijn gemaakt om te laten zien hoe onze familie er uit ziet. In het hartje leggen we de poppetjes neer en vertellen wie ze zijn. Na het ontbijt gaan we zoals elke dinsdag naar het bos. We spelen hier in de bomen en spelen met de bladeren. In de middag gaan we met de oudste kinderen knutselen voor de kerstmarkt die bijna is. Met natuurlijke voorwerpen maken we sterren, kerstbomen en sneeuwvlokken. Niet alle kinderen willen altijd iets doen dus ben benieuwd of we genoeg gaan hebben voor de kerstmarkt.

397441EC-B670-4468-847B-6B2E074E6D0CDD56F012-3230-4311-A70C-FDA4B57C298FC54671E2-1CBD-479D-BD02-C6069187FD03A8040FBD-E320-4F5F-8222-2451C14BDF1C

Woensdag: Toen we vandaag thuis kwamen zagen we Siepie op straat lopen. Beetje gek want die zat als het goed is binnen.. eenmaal binnen zagen we dat ze door ons zelfgemaakte kattenbalkon naar buiten was geglipt. Oeps.. gelukkig kwam ze meteen weer mee naar binnen!

Donderdag: vandaag weer niet zo’n bijzonder dagje. Eigenlijk zou ik morgen met Siepie naar de dierenarts moeten maar we hebben morgen al iets anders leuks op de planning staan. Dus michelle had er voor gezorgd dat we vandaag konden komen met Siepie. Dit keer mocht ik niet samen met michelle naar binnen dus moest ik op mijn beste Engels/Duits met de dierenarts praten. Is gelukkig (denk ik) wel gelukt😋. Siepie heeft haar tweede prikje en is nu helemaal ready om naar Nederland te komen!

vrijdag: vandaag zijn we eindelijk met michelle de waaiers gaan schilderen! Ik had als idee om het strand hier in chiclana te schilderen met een mooie zond ondergang. Het begin is gemaakt! Volgende week gaan we verder met het schilderen. Thuis hadden we nog even heel leuk en karaoke avondje gedaan!

Waaier schilderen

Zaterdag: vandaag zijn we even het dorp in gelopen. Jessica moest een afspraak maken bij de kapper dus dat zijn we even gaan doen: hierna hebben we nog even wat winkels ingelopen en zijn we daarna boodschappen gaan doen. In de avond hadden we weer gezellig een karaoke avondje!