Week 11:

14 november 2021 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Hola!

Zondag: Vandaag gaan we met het gezin, Jessica en Michelle naar Vejer de lafrontera! Een dorpje op een berg, waar we dus met de auto heen moesten. Jessica en ik kropen bij Michelle in de mini. Die moest wel even hard werken om naar boven te komen. We hebben een rondje gelopen en lekker gegeten bij een super mooi restaurantje.  S’avonds zijn we gaan eten bij de sushi panda. We hadden echt super veel besteld maar het was mega lekker! Ik blijf vanavond bij papa en mama slapen want morgen gaan we naar Sevilla!

De miniGezinnetjeVejer de la FronteraFototje met MicheleDe zusjesVejer de la FronteraVejer de la FronteraVejer de la FronteraVejer de la Frontera

Maandag: Vandaag ga ik samen met papa, mama, Janne en Guusje naar Sevilla. Ik had vrij van stage vandaag. Het was een best lange rit, maar met wat leuke muziek is dat helemaal niet zo erg. In Sevilla hebben we wat rond gelopen, en wat winkeltjes bezocht. Toen zijn we naar plaza de España gegaan. HET plein van Sevilla. Echt een van de mooiste plekken die ik ooit heb gezien denk ik! We maken een paar leuke foto’s en papa koopt castagnetten. We eten een hapje bij een restaurantje en lopen nog wat winkeltjes door. We hebben ook nog een tour then gedaan met paard en wagen. Zo zie je toch nog net iets meer van Sevilla en het is ook nog eens super leuk om te doen. Sevilla is zo groot dat ik en Jessica zeker nog eens samen terug moeten.
Toen we terug kwamen in chiclana zijn we samen met Jessica bij de Macdonalds gaan eten.

SevillaSevillaSevillaPlaza de España

Dinsdag: vandaag hebben we weer een volledige dag stage. Ik heb vandaag voor de eerste keer een andere groep dus dat was wel even wennen. Andere kinderen, ander ritme en andere regeltjes. Wel heel leuk om ook de andere groep mee te mogen draaien. We gaan met de kindjes naar het bos en spelen een tijdje in de magic tree. In de middag maken we met de kinderen dinos op karton.

Klimmen in de boom

Woensdag: vandaag hebben we alleen een ochtendje op stage. We dachten dat vandaag de loodgieter kwam dus we moesten Siepie even het huisje uit krijgen. We nemen haar dus even mee naar het huisje van papa en mama. Achteraf was de loodgieter niet vandaag maar morgen… We eten vandaag bij Casa Abril. Een tapas restaurantje waar Guusje graag wou eten.

donderdag: vandaag kwam de loodgieter dus wel echt. Papa en mama halen siepie thuis bij ons op en nemen haar mee naar hun huisje. Op stage maak ik met de kinderen een grot voor de dieren uit de prehistorie. Thuis pak ik wat kleren in, die mee naar huis moeten en brengen we siepie terug. We eten s’avonds met de collega van Guusje bij een restaurantje met typisch Spaans eten.

Picknicken in het bosGrot uit de prehistorie

Chorizó in vuur

Vrijdag: alweer de laatste dag dat mijn gezin hier is… ik mocht vandaag een uurtje eerder stoppen zodat ik nog even afscheid kon nemen van m’n gezin. We gaan samen lunchen op het strand. Hierna is het al weer tijd dat ze gaan dus een laatste knuffel voordat ze terug rijden naar Sevilla. Jessica en ik lopen nog even het strand op en gaan dan weer lekker naar huis.

LunchenLunchen bij het strandAfscheid gezinWandelen over het strand

Zaterdag: vandaag hebben we een relax dagje. We maken lekkere broodjes en gaan een koffie halen.