Week 10:

7 november 2021 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Hola! Leuk dat jullie weer mijn blog lezen!

Zondag: Gisteravond ben ik dus ziek geworden… niet echt heel fijn want lig vandaag dus weer een hele dag in bed… Eerst dacht ik dat het een voedselvergiftiging zou zijn door de sushi. Maar er waren meer in onze omgeving ziek, buikgriep..

Maandag: Vandaag ook nog ziek helaas. We hadden vandaag vrij. Ben dus heel de dag thuis gebleven en s’avonds werd het wel ietsje beter. Ik ben dus ook mee gaan eten met de familie van Jessica. Het eten viel me toch weer niet goed en ben dus s’avonds weer ziek in bed gaan liggen.

Dinsdag: Vandaag werd ik nog steeds ziek wakker. Dus ben thuis gebleven van stage. Hopelijk ben ik morgen weer beter.

Woensdag: Vandaag ben ik gelukkig weer beter. Heb nog lichte buikpijn maar niet meer zo erg gelukkig. In de avond moest ik met siepie naar de dierenarts. Ze kreeg haar eerste inentingen en een chip. Ook een paspoort zodat ze mee kan naar Nederland! Ze is verder helemaal gezond en volgens de dierenarts was ze een bijzonder lief poesje :). Ik heb vervolgens nog even een krabpaal en nieuwe katten grind gehaald bij een grote bazaar.

Donderdag: Vandaag zijn we weer een hele dag op stage geweest. In de ochtend heb ik de assembly moeten doen omdat Rosanna later was. Hier krijg ik aankomende week ook een punt voor. (4,5/5 is mijn punt!). In de middag hebben we het met de kinderen gehad over waar ons eten vandaan komt.

Siepie

vrijdag: eigenlijk had ik vandaag nog een opdracht voor het punt maar had het gister al voldoende gedaan. Wel mocht ik nog even een boekje voorlezen. Best lastig want ik kende het boekje niet echt en hij was in het Spaans. Improviseren in het Engels is best lastig dus daar had ik nog wel even moeite mee.

Magic tree

Zaterdag: Vandaag krijg ik eindelijk bezoek van mijn gezin! Ik heb er echt super veel zin in! Ik was al best vroeg wakker geworden door siepie dus heb nog even wat gepoetst. Wasjes aan en opgehangen. In de middag kwam mijn gezin dus eindelijk bij mij thuis! Best gek om ze weer te zien maar had niet echt het idee dat ik ze al 2 maanden niet gezien had. Papa was vooral enthousiast om siepie te ontmoeten😅. Pap en mam hadden wat lekkers voor ons meegenomen en een reismandje en knuffel voor Siepie. We hebben s’avonds wraps gegeten en zijn daarna op stap geweest. Ik mocht namelijk eindelijk met Janne en Guusje op stap!

Siepie met haar nieuwe knuffel :)Siepie in haar reismandjeZwemmen in het ijskoude badZwemmen in het ijskoude badOpstap met de zusjes

1. Anke:
    9 november 2021
    Bofbibsen! Daar lekker samen in de zon! Geniet ervan samen!