Week 2:

12 september 2021 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Hola!

Zondag: De tweede week is begonnen! Het is vandaag erg warm dus we hebben niet echt veel gedaan. We hadden wat boodschapjes gedaan. Maar vooral thuis voor de waaier gezeten en natte handdoeken op onze hoofden gelegd. Het is nog wel even wennen deze hitte☀️. We kregen vandaag nog bezoek van ons huis katje😊🐱

Flow de huiskat

Maandag: onze stage begint een weekje later dus we hebben nog een week vrij! Vandaag hadden we een beetje pech met het water… het water was bruin en er zat veel zand in. (Video ervan staat bij het kopje: filmpjes) Volgens de huisbaas was er een probleem in de straat en had iedereen er last van. Dit was gelukkig snel weer opgelost! Vandaag hebben we verder niet heel veel gedaan. Ik heb even lekker in de zon gezeten en een kleine boodschap gedaan voor het avond eten.

Dinsdag: toen we vandaag naar buiten gingen werden we al meteen begroet door ons huiskatje! Hij stond al voor de deur op ons te wachten🐱. We zijn vandaag naar Santa Ana gegaan. Dit is een Bergje in Chiclana waar je heel mooi uitzicht hebt over het dorp. Om er te komen moet je wel eerst een heel stijl pad omhoog, maar het uitzicht is het t wel waard! We hebben wat leuke foto’s gemaakt en hebben een kijkje genomen in het kappel. Op de terugweg zijn we nog even langs Guusje haar appartementje geweest.

Flow de huiskatSanta AnaSanta Ana

Woensdag: Het is tijd om weer een keer naar er strand te gaan! Bikini aan en… parasol mee! Dit keer wou ik niet nog een keer verbranden. Toch maar de parasol mee in de bus dus. We zijn wat later op de middag gegaan zodat de zon een stukje minder warm was. Nadat we thuis gedouched hadden zijn we lekker uiteten geweest bij de sushi panda 🍱. Jammie!

StrandSushi panda

Donderdag: Vandaag hebben we lekker gewandeld door het dorp. We wouden eigenlijk eerst de zonsondergang gaan kijken bij het strand. We waren alleen te laat om de bus nog te pakken. Dus bleven we lekker in Chiclana zelf. We hebben nog veel plekken niet gezien, dus ook dit voelde als een uitstapje. S’avonds hebben we lekker een mini film marathon gehouden!

Chiclana de lafronteraChiclana de la frontera

Vrijdag: Vandaag hebben we een dagje niks gedaan. S’avonds lekker pizza besteld omdat we niet zo veel zin hadden om te koken🙈. We merken dat 2 weken erg lang is als je niet veel te doen hebt. We hebben erg veel zin in de stage die dinsdag gaat beginnen!

Chiclana de lafrontera

Zaterdag: Vandaag hebben we de afwas van 2 (!) dagen maar een keer gedaan. We maakte er vandaag dus ook meteen maar een poets dagje van. Alle was gewassen en opgehangen. Badkamer poetsen en een keer vegen en dweilen. S’avonds had ik lekker pasta gekookt. Jessica vind hem helaas iets te pittig, dat word dus twee dagen pasta eten voor mij🙈.

1. Rinske:
    15 september 2021
    Leuk om te lezen! Wat een lieve huiskat en gelukkig weer schoon drinkwater💪