Week 6:

10 oktober 2021 - Chiclana de la Frontera, Spanje

Hola! Welkom bij mijn zesde verhaal al weer!

Zondag: het is vandaag niet super warm. Goed weer om dus eventjes te gaan sporten! Ik leg buiten op het balkon een handdoek en gebruik een sportapp om wat oefeningen te doen. Het begon uiteindelijk te regenen dus dat was een goede smoes om te mogen stoppen😊.

Maandag: vandaag gaan we met de kindjes naar het bos! We zoeken insecten en verzamelen wat spulletjes.

Naar het bos

Dinsdag: ik word vandaag ziek wakker, ben misselijk en heb buikpijn. Ik blijf vandaag dus thuis. Ik heb thuis de afwas van de afgelopen dagen gedaan en de keuken een beetje gepoetst. Ook nog maar even een wasje aangezet want dat was wel weer nodig.

woensdag: Ook vandaag ben ik nog ziek. Blijf de hele dag thuis en probeer aan school te werken. Ik vind het thuiszitten maar niks

Donderdag: ik voel me al iets beter maar vond het slimmer nog een dagje uit te zieken. Volgens mijn baas was het gebruikelijk dat “nieuwe mensen” virussen oplopen. Vandaag dus weer niet echt iets gedaan.

Vrijdag: Vandaag ben ik eindelijk weer helemaal fit! Heb ook weer erg veel zin om naar stage te gaan want dat thuis zitten vind ik maar niks. Vandaag gaan we met de kindjes naar het bos, hier gaan we materialen verzamelen waar we later mee kunnen spelen. Takken bladeren en dennenappels nemen we mee. We gaan nog even naar de “magic tree” en vinden een bitsprinkhaan! Hij beweegt als een robot over het hek. Als we terug komen gaan we voor de dieren een huisje maken met de spullen die we hebben meegenomen. Voor de boerderijdieren, voor de insecten en voor de dieren uit de jungle. De kinderen waren vandaag allemaal super vrolijk dus het was een fijne dag! Jessica was vandaag aan de beurt. Ook niet helemaal fit. Die was vandaag dus ook eerder naar huis gegaan. Toen ik thuis kwam heb ik boodschappen gedaan, heb ik de afwas gedaan en heb ik een poging gedaan tot koken. Helaas waren de aardappels niet helemaal gaar en heb ik moeten improviseren met pasta. Uiteindelijk is het heel lekker geworden!

Magic tree✨🌳Naar het bosNaar het bosHey! Wat is dat?Huisjes maken voor de dieren

Zaterdag: vandaag is het een beetje een chill dagje. Jessica is al een stuk fitter. S’avonds zijn we naar het strand gegaan en hebben we lekker een drankje gedaan bij de tiki bar! We probeerde een taxi te bellen om naar huis te gaan maar we begrepen elkaar niet… gelukkig kwam er een aardige man voorbij die voor ons een taxi kon bellen!

Tiki barTiki bar